Офіційна заява керівника ГР «За всю Одесу!» Андрія Сидоренка до керівника УСБУ Одеської області Олександра Довженка з питання вчинення злочинів проти економічної безпеки Одеси, відслідкованого щодо «Аркадії»

n_3449_74084967

Шановний Олександру Івановичу.

Звертаюся до Вас як до начальника територіального органу спеціального призначенняна якого безпосередньо покладено завдання та повноваження для організації та забезпечення специфічної боротьби зі злочинністю, особливо в її організованих формах пов’язаних зі корупцією та зрощуванням влади і криміналу, зокрема з метою попередження незаконного вилучення та самочинної забудови земель історико-культурного та іншого природоохоронного призначення, відмивання грошей з бюджету, «відмивання» коштів, що мають сумнівне походження і можливого фінансування за їх рахунок терористичних організацій, пов’язаних з Росією, як державою-агресором, та повідомляю Вас про результати власного розслідування, розпочатого ще у 2011 році, стосовно діяльності організованого злочинного угрупування до складу якого входять зокрема колишні і сучасні посадові особи Одеської міської ради та юридичні особи, ТОВ «АРКАДІЯ-СІТІ» (код ЄДРПОУ: 37812482), із заявою, яку прошу вважати повідомленням про вчинення злочинів у сферах земельного, архітектурно-містобудівного, екологічного, пам’ятко-охоронного законодавства України, що мають місце в межах комплексної охоронної зони групи пам’ятників курорту «Аркадія», в результаті скоєння яких, був повністю знищений об’єкт культурної спадщини, пам’ятник архітектури місцевого значення Парк «Аркадія» (паспорт додаю), змінений традиційний характер історичного середовища, проведена самовільна забудова зазначеної території і протиправний демонтаж розворотного кільця трамваю №5 у м. Одеса по вул. Генуєзська в районі природної Аркадійської балки.

 

Також, звертаю Вашу увагу, що 10.06.2016 р. Голова СБУ на відкритті в Одесі першої в України регіональної Громадської приймальні підкреслив свою упевненість, що в південному регіоні України багато громадян, які хочуть і можуть нам допомогти, і він особисто покладає великі очікування саме на звернення громадян.

З того часу минув рік, але вище вказана ініціатива очільника української спецслужби Василя Грицака до цього часу не знаходила підтримки у керівництва і співробітників регіонального Управління СБУ в Одеській області та місцевої громадськості.

Враховуючи те, що вибір голови СБУ Одеси як міста, що потребує особливої уваги, продиктований складністю суспільно-політичної ситуації в регіоні, про що особисто заявив голова СБУ під час відкриття громадської приймальні, і незважаючи на те, що в одеському Управлінні працює професійний та чесний колектив, у суспільстві до цього часу залишається поширеною недовіра до цього правоохоронного органу спеціального призначення, я вирішив запропонувати Вам ознайомитись з власним баченням заходів, що сприятимуть оновленню підходів Вашого управління до взаємодії із суспільством та налагодженню прямої комунікації в першу чергу із журналістами та викривачами, тобто особами, які добросовісно можуть повідомити про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень антикорупційного законодавства, для вжиття заходів з метою притягнення винних осіб до передбаченої законом відповідальності.

 

І. Щодо правової основи діяльності СБУ у сфері запобігання і протидії корупції і організованої злочинності.

Відповідно Закону України «Про Службу безпеки України» Служба безпеки є державним правоохоронним органом спеціального призначення, що забезпечує державну безпеку України. На Службу безпеки України покладається у межах визначеної законодавством компетенції захист державного суверенітету, конституційного ладу, територіальної цілісності, економічного, науково-технічного і оборонного потенціалу України, законних інтересів держави та прав громадян від розвідувально-підривної діяльності іноземних спеціальних служб, посягань з боку окремих організацій, груп та осіб, а також забезпечення охорони державної таємниці.

До завдань Служби безпеки України також входить попередження, виявлення, припинення та розкриття злочинів проти миру і безпеки людства, тероризму, корупції та організованої злочинної діяльності у сфері управління і економіки та інших протиправних дій, які безпосередньо створюють загрозу життєво важливим інтересам України.

Відповідно до Закону України «Про основи національної безпеки України», Стратегії національної безпеки України, особливостей розвитку оперативної обстановки на сучасному етапі основними реальними та потенційними загрозами державній безпеці України, стабільності в суспільстві, протидія яким повністю чи частково належить до компетенції СБУ, насамперед, є зокрема:

на національному рівні:

зростання рівня недовіри населення до органів державної та місцевої влади;

«тінізація»  національної економіки;

розкрадання, та нецільове використання державних коштів;

критичний стан основних виробничих фондів у провідних галузях  господарського комплексу;

втрата державного контролю за стратегічними галузями (підприємствами);

небезпечне зростання частки іноземного капіталу у стратегічних галузях економіки;

неефективність використання  паливно-енергетичних   ресурсів, заходів із  диверсифікації   джерел   їх   постачання.

поширення корупції, хабарництва в органах державної влади, зрощення бізнесу і політики, організованої злочинної діяльності;

спроби створення і функціонування незаконних воєнізованих збройних формувань та намагання використати в інтересах певних сил діяльність військових формувань і правоохоронних органів держави;

прояви сепаратизму, намагання автономізації за етнічною ознакою окремих регіонів України;

поширення проявів корупції в органах  державної  влади;

активізація діяльності ОЗУ та процесів їх зрощування з органами місцевої та державної влади;

контрабандна діяльність;

незаконний обіг наркотичних та психотропних речовин.

на субрегіональному рівні:

критичний  рівень  іноземної  присутності  в  суспільно-політичній  та  інформаційній  сферах;

зростання протестного потенціалу населення та рівня соціально-політичної напруги;

передумови виникнення конфліктів у сфері міжконфесійних відносин;

прояви  екстремізму  та сепаратизму з боку  об’єднань  національних  меншин  та релігійних громад;

прояви політичного екстремізму та радикалізму;

уповільнення реалізації програм реформування підприємств  ОПК;

зростання ризиків виникнення  надзвичайних ситуацій у тому числі  техногенного та природного характеру;

зниження рівня безпеки в транспортному комплексі;

корпоративні конфлікти, які загрожують дестабілізацією суспільно-політичної, соціально-економічної та екологічної сфер.

Саме на протидії цим загрозам і сконцентрована нині діяльність Служби безпеки України, про що прямо зазначено на офіційному веб-сайті Служби безпеки України (http://www.sbu.gov.ua/sbu/control/uk/publish/article?art_id=84722&cat_id=84721 ).

 

Крім того, відповідно до:

ч.2 ст. 2 Закону України «Про Службу безпеки України» на СБУ покладено попередження, виявлення, припинення і розкриття корупційних злочинів та організованої злочинної діяльності у сфері управління і економіки та інших протиправних дій, які безпосередньо створюють загрозу життєво важливим інтересам України.

п.1 ст.12 Закону України “Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю” на спецпідрозділи по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю СБУ поширено права, передбачені ст. 25 Закону України “Про Службу безпеки України”, і які мають статус державного органу, спеціально створеного для боротьби з організованою злочинністю (п/п. “в” п. 2 ст. 5 вище вказаного Закону “Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю”).

Ст. 36 Закону України “Про Службу безпеки України”, законні вимоги співробітників СБУ при виконанні ними службових обов’язків є обов’язковими для громадян і посадових осіб.

 

ІІ. Щодо недосконалості чинного Законодавства України у сфері запобігання корупції.

У зв’язку з не створенням до цього часу, а відтак — не функціонуванням слідчих органів державного бюро розслідувань які згідно відповідно до ч.4 ст.216 КПК України, мали би за підслідностю здійснювати досудове розслідування злочинів вчинених, зокрема суддею та працівником правоохоронного органу, та враховуючи недосконалість Закону України «Про запобігання корупції», відповідно до положень ч.1 ст.1 якого, органи СБУ не є спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції, але не зважаючи на це, з органів СБУ не знято обов’язку забезпечувати ефективну протидію значної кількості вище наведених основних реальних та потенційних загроз державній безпеці України, протидія яким на даному етапі залишається до цього часу, повністю чи частково належати до компетенції СБУ.

 

ІІІ. Щодо причетності ТОВ «АРКАДІЯ-СІТІ» і пов’язаних з нею осіб до скоєння кримінальних правопорушень, зв’язків з країною агресором та можливої участі у фінансуванні терористичної діяльності із використанням офшорів .

 

Крім вище наведеного, інформуємо Вас про злочинне спотворення історичного середовища в межах комплексної охоронної зони групи пам’ятників курорту «Аркадія» самовільно спорудженими капітальними будівлями павільйонів торгово-розважального комплексу «Аркадія Сіті» і про незаконне нове будівництво за бюджетні кошти в розмірі 21 млн. Грн. розворотного кільця трамваю №5 на новому місці шляхом зрізання частини склону природної Аркадійської балки в безпосередній близькості від об’єкту культурної спадщини, пам’ятки архітектури місцевого значення в комплексній охоронній зоні.

Також, в результаті корупційної змови посадових осіб Одеської міської ради ТОВ «Аркадія Сіті» з органами слідства і прокуратури, кримінальні провадження, що були відкриті за заявами про злочинні дії замовників і виконавців вище зазначених робіт, в даний час закриті нібито з підстав відсутності складу злочину, зокрема: №12014160500000434 (від 17.01.2014 р ..) і №12014160500004216 (на мою заяву від 21.05.2015 р).

Крім того, факт повного знищення об’єкта культурної спадщини — пам’ятки архітектури місцевого значення Парку «Аркадія» — навіть не був встановлений, інформація про це, що міститься в заяві про злочин від 15.01.2014 р — посадовими особами правоохоронних органів і прокуратури — проігнорована, досудове розслідування за ч. 2 ст. 298 Кримінального кодексу України (знищення, руйнування або пошкодження об’єктів культурної спадщини) — навіть не починалося.

Таким чином, в результаті злочинної діяльності вище вказаних осіб, які за попередньою змовою, користуючись своїм службовим становищем, було повністю заблоковано і зупинено проведення досудового розслідування (в порядку і обсязі передбаченому Кримінальним кодексом України) за фактом вчинення злочинів: знищення об’єкта культурної спадщини — пам’ятки архітектури місцевого значення Парк «Аркадія» та інших об’єктів благоустрою (великий фонтан, басейн -плескательніца і ін.), самовільного зайняття земельної ділянки за адресою: м. Одеса, вул. Генуезька, район природної Аркадійської балки і її самовільної забудови (до моменту укладення договорів оренди зазначеної території з метою її озеленення), склад яких передбачено відповідними статтями КК України (зокрема ч. 4 ст. 197-1 КК — самовільне зайняття земельної ділянки та самовільне будівництво ; ч. 3 ст. 270 -1 КК — умисне знищення або пошкодження об’єктів житлово-комунального господарства; ч. 2 ст. 298 ККзнищення, руйнування або пошкодження об’єктів культурної спадщини; ст.356 КК — самоуправство).

Також, до теперішнього часу:

  • не забезпечено оперативного і об’єктивного реагування на заяви про змову та неправомірні дії співробітників правоохоронних органів і прокуратури;
  • не вжито заходів, в рамках очищення правоохоронної системи України, для:
  • виявлення всіх посадових осіб рядового і начальницького складу — співробітників ГУМВС України в Одеській області, причетних до неналежного розслідування факту знищення об’єкта культурної спадщини — пам’ятника архітектури місцевого значення Парку «Аркадія» і / або необґрунтованого закриття кримінальних проваджень №12014160500000434 (від 17.01.2014 р ..) і № 12014160500004216 (на мою заяву від 21.05.2015 р ..),
  • звільнення вище зазначених осіб із займаних посад, із притягненням їх до передбаченої законом відповідальності;
  • не забезпечена можливість участі в розслідуванні та перевірці всіх обставин, викладених в моїх попередніх заявах.

 

Крім того, Згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі — ЄДР), перелік учасників ТОВ «Аркадія Сіті» (код ЄДРПОУ: 37812482) складається з наступних осіб:

  1. ЛЯХОВИЧ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ — 5,00% частки статутного капіталу.

Адреса засновника: 49115, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, Самарський район, Сержанта Литвищенка, будинок 34, розмір внеску до статутного фонду: 15 500,00 грн.

  1. ПРИВАТНА КОМПАНІЯ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СІТІ ГРУП ДЕВЕЛОПМЕНТ ЛТД (PRIVATE LIMITED COMPANY CITI GROUP DEVELOPMENT LTD) 40,00% частки статутного капіталу.

Адреса засновника: 000000, офіс 12, 2 поверх, Квінс Хаус 180, Тоттенхем Корт Роуд, Лондон, W1T 7PD, Об’єднане королівство (suite 12, 2 nd floor, Queens House 180,Tottenham Court Road, London W1T 7PD), реєстраційний номер № 7850363, Сполучене Королівство, розмір внеску до статутного фонду: 124 000,00 грн.

КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) — ОЛЕГ ДЕГТЯРЬОВ Велика Британія; 519757128; Лондон, 2 КУІНС КОРТ КУІНСВЄЙ, W24QN

Адреса засновника: Велика Британія; 519757128; Лондон, 2 КУІНС КОРТ КУІНСВЄЙ, W24QN

  1. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СТОРМ-57″ 20,00% частки статутного капіталу. Код ЄДРПОУ засновника: 33721271 Адреса засновника: 65045, Одеська обл., місто Одеса, Приморський район, ВУЛИЦЯ КАТЕРИНИНСЬКА, будинок 25, розмір внеску до статутного фонду: 62 000,00 грн.
  2. БЛЕК СІ ІНТЕРТЕЙМЕНТ ЛТД ПРИВАТНА КОМПАНІЯ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 35,00% частки статутного капіталу.

Адреса засновника: NW7 3T, КОМПЛЕКС J ,ЕФІН ХАУЗ , БРОДВЕЙ , 86, Лондон, Сполучене Королівство, Сполучене Королівство, розмір внеску до статутного фонду: 108 500,00 грн.

  1. КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) — БЛЕК СІ ІНТЕРТЕЙМЕНТ ЛТД ПРИВАТНА КОМПАНІЯ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МОЛДАВСЬКИЙ ЛЕОНІД,Р ,ІЗРАЇЛЬ,52423,15-В СДЕРОТ АВРААМ,КВАРТИРА 7 ,РАМАТ ГАН,ІЗРАЇЛЬ

Адреса засновника: МОЛДАВСЬКИЙ ЛЕОНІД,Р ,ІЗРАЇЛЬ,52423,15-В СДЕРОТ АВРААМ,КВАРТИРА 7 ,РАМАТ ГАН,ІЗРАЇЛЬ

 

За даними пошукової системи «СПИСОК КОМПАНИЙ UK» (код доступу: https://www.companieslist.co.uk) про директора компанії и членів ради директорів PRIVATE LIMITED COMPANY CITI GROUP DEVELOPMENT LTD, отримано інформацію щодо наступних осіб:

  1. юридичної фірми LAW FIRM UK LTD секретарь, 2011.11.16

SUITE 12 2й этаж QUEENS HOUSE 180 TOTTENHAM COUR, LONDON

W1T 7PD

  1. ОЛЕГ ДЕГТЯРЕВ директор компании, 2011.11.16

Suite 12 2Й ПОЛ ФЕРЗЕЙ дом 180 TOTTENHAM ЛЮБЕЗНОГО, Лондон

W1T 7PD

 

По даним ЗМІ ОЛЕГ ДЕГТЯРЕВ, є особою, яка є главою лондонської юридичної компанії «Law Firm Ltd», яка займається юридичною легалізацію та супроводженням бізнесу дуже впливових політичних осіб та бізнесменів країни агресора – Росії, зокрема родини колишнього мера Москви Лужкова.

Дана інформація, також знаходить підтвердження на офіційному сайті юридичної компанії «Law Firm Ltd» (код доступу: https://www.lawfirmuk.net/about ):

«Ми — єдина британська компанія, представлена ​​в Росії, яка надає послуги практично у всіх сферах життя і роботи в UK: бізнес, імміграція та візи, нерухомість і інвестиції, освіту. Тобто все супровід по Великобританії Ви можете купити в одній компанії, що зручно і економно.

Вам буде зручно працювати з нами — наші офіси розташовані в самому центрі Лондона і в самому центрі Москви.

Контакти:

За додатковою інформацією Ви завжди можете звертатися в центральний офіс в Лондоні:

Queens House, 180 Tottenham Court Road, London, W1T 7PD, тел. +44 (0) 207 907 1460

 

або в московське представництво:

119019 Москва, Новий Арбат, будинок 7, будівля 1, офіс 208; тел. +7 495 933 7299».

 

Крім того, по даним Центру журналістських розслідувань, (код доступу: http://nikcenter.org/newsItem/23933 ) ОЛЕГ ДЕГТЯРЕВ має безпосереднє відношення до медіа-холдингу Kozyr digital (http://kdigital.tv/). Згідно з офіційним сайтом, в дану комерційну мережу входять 5 телеканалів: «А1», GTV, «ТРК« Телеканал «Сімейний» (телеканал ДОМАШНІЙ), GNEWS, КТК.

Телеканал «А1» (телекомпанія «Андсер») заснували ТОВ «Креатив Центр», засновник якої в свою чергу ТОВ «ІВ-ІММОБІЛЬЄ», кінцевий бенефіціар якої Олег Дегтярьов, зареєстрований в Лондоні на Куїнс Корт Куінсвей. Директор каналу — Соколова Валентина Вікторівна, вона ж директор телеканалу GNEWS (ТОВ «ТРК Міський телеканал»), засновники Олександр Козир та ТОВ «ДЖІ ЕМ ДЖІ ГРУП» (засновник GREEN PLANET LTD, Лондон). «ДЖИ ЕМ ДЖІ ГРУП», так само значиться серед засновників радіостанції «Одесса.мама», та на даний час Соколова Валентина Вікторівна є директором ТОВ «Аркадія Сіті».

Телеканал «GTV» (ТОВ «ТРК« Клуб-ТВ ») заснували Асатуров Рудольф Рудольфович і ТОВ« Творче об’єднання «ДЮК» (засновник Інтер Трейдінг ЛТД). Останнє разом з Олександром Веровської фігурує в осователях ТОВ «ТРК« Телеканал «Сімейний» (телеканал ДОМАШНІЙ). Директор Анна Страковская.

Телеканал КТК (ТОВ «Реноме ІНЕТ») засновники Анна Тельвак, Павло Ясинський, директор Руслан Березін.

Самого Олександра Козиря, одеські журналісти пов’язують, зі сферою впливу відомого одеського бізнесмена Володимира Галантерніка. На минулих місцевих виборах, Олександр Козир балотувався до Одеської міської ради за списками партії Геннадія Труханова «Довіряй справам».

 

Виникає питання, щодо первинних підстав для зв’язків вище наведених посадових осіб з юридичною особою сумнівного походження, що пов’язана з лондонським офшором та особами причетними до діяльності країни агресора, серед засновників якого є ОЛЕГ ДЕГТЯРЕВ, що має походження та коріння у Російській Федерації, яку визнано країною агресором.

 

Керівник слідчого підрозділу або слідчий за результатами розгляду вище вказаної заяві та у разі виявлення в ній та у доданих до неї матеріалів обставин, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення, має приймати рішення і діяти в порядку, визначеному зокрема в порядку передбаченому ч.1 ст.214 КПК України, а саме — невідкладно, але не пізніше 24 годин після подання заяви, повідомлення про вчинене кримінальне правопорушення внести відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань та розпочати розслідування.

Вище вказана зава про злочин і додані до неї матеріали разом з наявними та отриманими оперативним шляхом матеріалами безпосередньо направити до Голови СБУ, згідно заявленої ним ініціативи щодо діяльності створюваних ним громадських приймалень.

Голова СБУ приймає рішення про доручення УСБУ в Одеській області про провадження слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій на території, яка знаходиться під юрисдикцією іншого органу досудового розслідування, або своєю постановою (рішенням чи наказом) доручає їх проведення такому органу досудового розслідування, який зобов’язаний їх виконати.

Заявник, потерпілий та громадськість інформується про внесення УСБУ в Одеській області відповідних відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань та початок досудового розслідування злочину, інформація про який надійшла особистого прийому начальником Управлiння Служби безпеки України в Одеськiй областi.

 

Виходячи з вище наведеного, використовуючи результати даного  розслідування, ПРОШУ Вас:

  1. Ініціювати внесення до єдиного реєстру досудового розслідування відомостей про численні факти знищення, руйнування або пошкодження об’єктів культурної спадщини в межах комплексної охоронної зони в Аркадії;
  2. Призначити і провести заходи оперативно-розшукової діяльності для встановлення всіх посадових осіб, уповноважених на виконання функцій держави, дії або бездіяльність яких зумовили або призвели до вчинення цих злочинів;
  3. Вжити заходів для залучення вищевказаних посадових осіб до передбаченої законодавством України кримінальної відповідальності.
  4. Відшкодувати, за рахунок винних, нанесений територіальної громади м Одеси та державі матеріальні збитки і вжити заходів для відновлення втрачених об’єктів культурної спадщини, історичного середовища і природного ландшафту;
  5. Взяти під особистий контроль і вжити заходів для припинення триваючих злочинів в сферах земельного, архітектурно-містобудівного, екологічного, пам’ятко-охоронного законодавства України в межах комплексної охоронної зони групи пам’ятників курорту «Аркадія».
  6. Забезпечити інформаційну безпеку України шляхом ініціювання питання позбавлення ліцензій телеканалів медіа-холдингу, до діяльності яких мають відношення ОЛЕГ ДЕГТЯРЕВ, та які отримують фінансування за рахунок брудних та сумнівних коштів, отриманих злочинним шляхом або безпосередньо із Російської Федерації, яку визнано країною агресором.
На ту же тему
Поделитесь своим мнением

Пожалуйста, зарегистрируйтесь, чтобы комментировать.

Виджеты

Это место для ваших персональных виджетов. Ставьте из админки - рубрики, архивы, метки, календарь, свежие комментарии, произвольное меню и др.

Свежие записи
"За всю Одессу!" © 2017 ·   Войти   · Тема сайта и техподдержка от GoodwinPress Наверх